u Rinascimentu, in Eclissi

u Rinascimentu, in Eclissi!

5/7 Aprile in Toscana

100% asfalto – sedi limitati!

Un clàssicu di u Rally del Gusto: piglià una vacanza in anima, in una Toscana cumu ùn l'avete vistu, nè campatu, Maghju!

Un itinerariu annantu à i tracci di u Rinascimentu, per ripiglià l'incantu chì u nostru paese hà sappiutu custruisce, è rinasce ancu un pocu’ noi ancu, à primavera.

Doppu avè spulatu ogni inchile di bellezza da i Sienese in l'ultimi anni, sta primavera ci dedicemu à a striscia chì fendu u mare, andemu à dì trà Pisa è a zona alta di Grosseto.

Trà sti lochi di sognu, traperemu un tour di motociclette d’un incantu poignante.

Cita à a fine di u venneri matina nantu à e prime muntagne di Bologna, idealmente situatu per un longu viaghju per l'Apennini à ciò chì serà a nostra basa per u weekend, Livornu, bellissima cittadina balneare cù e fortificazioni rinascimentali è i bastioni di l'Antica Fortezza chì si affaccanu sul portu mudernu Fedeli à u nostru mottu, “lentamente ma pienu”, staremu in un incantu hotel 4* in centru storicu, è dediceremu i dui pranzi à dui sumptuous menu di frutti di mare, è dopu à cena cammina per scopre i più belli cantoni di a cità, cumpresu l'anticu distrittu di Venezia Nuova, è quellu mastru di a Terrazza Mascagni, una avenida à u mare cun un pianu di checker, ghjudicatu da Corriere della Sera per esse a più bella terrazza da u mare in Italia. Tuttu u sabatu in passendu per e più belle strade di Etruria, prima corre da nordu à sudu nantu à a striscia di i collini paralleli à a costa, è dopu da a so propria longu a costa per vultà, camminendu per lochi fabulosi cume a strada Sassicaia è i cipresi Bolgheri, piuttostu cà u splendidu parcu marinu di a “Sterpaia”. È a dumenica … continuemu à ballà, In novu attraversu a Toscana centrale à l'apoteosi di l'asfaltu più strittu di curbe in a regione Chianti … chì pensate chì serà?!? I gurnali di u ghjornu seranu di solitu interspittuti cù assai gusti di e più deliziosi specialità lucali. Dumenica, à meziornu, un ultimu addiu trà Siena è Firenze, da induve tutti pò ritornu in casa soia.

A bellezza nutreghja è cura! L'anima sarà cuntenta di questu, ma ancu a carne averà a so satisfaczione …

Per piacè nutà: u spiritu hè quellu di una sperienza mistica è intima, cumpletamente fora di standard cumparatu cù altri Rally.

Qualchese interessatu mi cuntattate per avè più infurmazione per voce, possibbilmente bè in anticipu, perchè u gruppu sarà necessariamente chjucu. A PRENOTAZIONE Hè ESSENZIALE.

Seguita quì’evenimentu nant'à Facebook