Ulaan-Torino, lu munasteru di Erdene Zuu u vede sinu à 11 di dicembre

Assai ntirissanti occasione à Turin, per quelli chì vulete à tastà un gustu di stu vulendu paese, di quali avemu “Eroica in Eclissi” semu pirdutamenti.

Al MAO (Museum of Art Oriental, Via San Domenico 11, Torino, trasiri senza) finu à 11 di dicembre 2016 vi pò imprissioni u spaziu “Un tesoru in u disertu. U munasteru di Erdene Zuu in Mongolia”, creatu in cullaburazioni trà i cità di Torinu è Kharkhorin.

A mostra chì dici à vinti-sei ritratta la rannizza di Erdene Zuu, impurtante, monastère buddista, custruitu in 1586 Abdai Khan, Prince di Khalkha, Republic l'oghje di Mongolia, è u palcu di fissu a nostra “Mongolia enfant Maratona”.

Cumpresu da muri di 400 metri, par cantu, ANNULERAIT da 108 , stupa, l 'aria sacra di Erdene Zuu fù carattirizzata da numerosi edifizii, custruitu più di trè seculi cù diversi stili architetturale.

From 1941 lu munasteru era girava in un museu è 1991 Hè statu ritornu à i monachi buddista, mentri cuvirnari so funzione museu.

À fiancu à i ritratta didicatu à Erdene Zuu, A mostra chì cuntene qualchi fotografie di travagghi brunzu da Zanabazar (1635 - 1723), guida spirituali è granni, scultore, chì hà avutu un rolu mpurtanti ntâ storia religiosa, suciale, pulitica è a cultura di Mongolia.

Dopu à u tercanu in images, ùn esse in gradu di risistiri a tentazione in visita in persona, cavalcate, u nostru ligginnariu Mustang!

dscn4408_rsz