Efuefu & MAMALU - I LE Eroica auala© I MOTO
na pau lava le, Vera, inimitable enduro Woodstock

Gaiole i Chianti 17/19 Mē 2024

efuefu & Gloria

Celebriamo la bellezza delle strade bianche

Talia o le "efuefu&Gloria - o le auala Eroica© i Lafo ", le aloaia na: se ala o le 208 km auala pefu afa vali tā afa siomia e le Tuscany sili ona matagofie; le siosiomaga o le a moni “faapotopoto” e l’amicizia che solo fra gentiluomini (e gentildonne! :-)) bikers si può godere, se faasinomaga tulaga mo le turisi enduro ma unmissable mea aemaise lava mo ili o le “sēleselega vine”, ae le taʻua le umukuka!
Ci vediamo tutto l’anno on e OFF the road, ma la + grande festa è qui, nel Paradiso in Chianti! – Diffidate delle imitazioniultimi posti!

Segui l’evento su Facebook e sugli altri Social #eroiciinmototi puoi anche iscrivere al nostro canale Whatsapp.

A Polvere&Gloria 2024 mancano

0aso0itula0minute0sekone

Inseguiamo la bellezza,
non sempre la raggiungeremo
ma il viaggio ci avrà lasciato qualcosa

Car* Eroici in Moto,

a quante edizioni è arrivata “pefu&Gloria”?! BOH, abbiamo perso il contoorami siamo diventati un appuntamento classico, immancabile nella agenda di tante amiche e amici, e ci concentriamo nel coltivare i semi del nostro stile da gentiluomini fuori dagli schemi: rispetto, convivialità, ricerca della felicità nel bello e nel buono, per dirla con le parole del poeta Tonino Guerra: “creando luoghi dove fermare la nostra fretta, e aspettare la nostra anima“.

Nel frattempo, nel solco di questo nostro spirito eroico, sono spuntati come i funghi dopo un acquazzone millemila nuovi eventidiffidate delle imitazioni, e venite a godervi l’unica e originale “Toa i Moto”, naturalmente con base a Gaiole in Chianti, ove celebriamo il nostro più immancabile incontro annuale per una sana indigestione di “pefu&Gloria”.

Confidiamo come di consueto sulla vostra eroica collaborazione per la miglior riuscita di questa SUPER-FESTA!

A tutti un caloroso LAMPeggio di saluto, Andrea

Tagavai-P&G

O le vaega autu o le fua "Efuefu&Gloria i luga o le auala Eroica”© i Lafo " latou:

– le silisili Italia: le nuu ma le mauga o Tuscany, lauiloa i le lalolagi atoa mo le taua laufanua tulaga ese ma le tamaoaiga ua salalau solo o faatufugaga ma talafaasolopito, e faamemelo e se manatu faamanuiaina extraordinarily: latou auala sinasina o le a taitaiina i tatou mo le kilomita e malamalama tausaga ese mai le mataga o le sima ma taavale;

-le uila afi sili ona manaia: Lē aogā e talanoa e uiga i ai, taitasi o outou silafia lelei le chills e silafia suscitargli lana uila. O le enduro i faapitoa ua mafai ai ona toe tusi se maoae fou o le uili e lua, tatalaina tuaoi, o nisi taimi e tusa lava pe manatunatuga, o tafailagi fou. O i latou matutua ua fausia-i le efuefu ma manatua o le tele o taaloga tele ma le laiti ua ola; tekinolosi aupito lata mai ua folafola mai ia lagona i le fale e oo lava i taunuuga mamao. Ae latou tele pe laiti, fou po o sēleselega vine, lauiloa po o le taua, accessoriatissime faavae o, Latou iloa le ala e liliu i luga o le sili atu le taua o le malosi:

-le lagona i lagona lelei, faʻatasi: ma le tagata lava ia, totonu o loʻu lava tietie pulou i luga o se ala taavale mugala; faatasi ai ma uo, pe latou e sili ona taugata po oi latou na feiloai i se fetaulaiga ala po o le paolo o se lauusiusi laau matagofie; faatasi ai ma le tagata o 'au i tatou, fia iloa ma faauo ia i tatou nai lo i tatou o ni oi latou ma lo latou atunuu.

O le a taumafai le polokalama o mea e tuu uma tagata auai i le tulaga lelei e fiafia ai i nei mea faafiafia o le olaga, i se sootaga o le faaaloalo tele mo le nuu e talia i tatou.

A cura dell’eroicoQuarta Piena”, alcune domande che spesso vengono fatte da chi il percorso de L’Eroica non l’ha mai fatto.

Si può fare con una moto stradale?
Si, se fatta con la dovuta cautela si fa tranquillamente anche con moto stradali ( naked, bonneville, scrambler ecc…). Sconsiglio vivamente le super stradali.

Se piove o ha piovuto nei giorni precedenti, si fa bene lo stesso senza pericoli?
Si, perchè le strade bianche sono composte da brecciolino che drena molto bene la pioggia, meglio dell’asfalto idrodrenante delle autostrade, certo qualche pozza potrebbe esserci, ma niente di preoccupante o pericoloso. Considerate sempre che le strade soono sempre molto ben manotenute.

Quante ore ci vogliono per percorrere l’intero giro?
Per farlo al meglio io consiglio almeno 8 ore di impegno totale, perchè:
-100 km sono di asfalto, quindi 2 uʻamea. ( media 50 km/h)
-100 km di sono di strade bianche, quindi 3 uʻamea. ( media 33,3 km/h)
-1 ora di soste fotografiche lungo il percorso.
-2 ore tra sosta pranzo+sosta benzina+varie ed eventuali.
-Totale 8 uʻamea, ma se ve ne prendete di più per farla è anche meglio.

Stagione consigliata?
Tra Aprile e Maggio è perfetto, ma anche l’autunno. Aprile/Maggio perchè le colline della val d’Orcia saranno di un verde acceso modellocolline irlandesi”, poca polvere, poca gente. Autunno perchè le vigne del Chianti saranno piene di colori, tra il verde il giallo e il rosso. Sempre poca gente e sempre poca polvere. Estate da evitare, troppa polvere e troppa gente troppo caldo. In inverno è scongiliabile se siete alle prime armi perchè fa buio troppo presto e sareste costretti a fare il giro con troppa fretta.

Siate sempre educati con la gente che incontrate lungo il percorso. Incontrete molti ciclisti, camminatori ( parte del giro è compreso nel percorso della via Francigena) e anche gente a cavallo. Rallentate per non alzare la polvere, salutate e ripartite, così vi risparmierete qualche accidente

L’Eroica in moto almeno una volta nella vita va fatta!

La manifestazione è a numero chiuso, esclusivamentre su preiscrizioneULTIMI POSTI

PROGRAMMA

o loo faavae gaoioiga uma i Gaiole i Chianti

Aso Faraile 17 Mē:

pm 9,15, corso di guida OnOff specifico per maxi-endurofaamauina o ese;

PRE-evento: per chi passa dalle parti di Castelfiorentino, mai 15,00 alle 18,oo, possibilità di visitare quel santuario della passione per l’enduro vintage che è lofficina-museo deiFratelli Peruzzi, senza false modestie il punto di riferimento in tutto il mondo per il restauro delle G/S; a proposito di avere una certa storia, in questi giorni la attività festeggia i suoi primi 100 tausaga …

mai 15,00 uma 20,30: faafeiloaiga ma le faamauina o tagata o le vasega;
mai 20,30: cena conviviale con menù* degustazione cucina toscana;

successivamente alle 20,30 l’accoglienza proseguirà fino alle 24,00, compatibilmente con le esigenze logistiche.

Sapati 18 Mē:

mai 08,00 uma 10,00: tofiga i le sikuea o Gaiole, ma le malaga ese atu o tietie, uma taitoatasi 20 sekone;
mai 16,00 uma 20,00: taunuu mai i Gaiole, sainia o “Eroica I Hall Moto taʻutaʻua” ma le talaina i tua taui auai
mai 20,30: cena insieme con menù* degustazione cucina toscana, menu puupuu.

Aso Sa 19 Mē:

uʻamea 09,00: ritrovo sotto il gallo di Gaiole e partenza per altro giro eroico che si concluderà a fine mattinata (uʻamea 12,30 circa) con un bel brindisi insieme agli amici delDistinguished Gentleman’s Ridedi Firenze e Siena!

* NB: i menù sono fissi, chi ha particolari esigenze alimentari lo comunichi con largo anticipocercheremo di soddisfarlo nei limiti del possibile.

Fotopower 2017

Ina ia mautinoa le lelei aupito maualuga o le faatulagaga o le auai o mea na tupu o loo faatapulaaina,
ed esclusivamente tramite pre-iscrizione.

ultimissimi posti disponibili

La quota di partecipazione è di Euro 175,00 mo le pailate (e di Euro 135,00 mo so o se pasese i luga o le uila e tasi), ma e aofia ai:

  • o le atoa o le mea na tupu: pectoral, adhesives, fono, gadget etc.
  • la cena del venerdì sera*,
  • la cena del sabato sera*,
  • la splendida T-shirt personalizzata Polvere&Gloria 2024,
  • tutti i ristori e le degustazioni e le attività di animazione incluse nel programma,
  • se saofaga i le tupe alu aoao o le faalapotopotoga.

Di seguito un dettagliato road-book della procedura di iscrizione:

tūlaga 1
procedete a compilare questo modulo online di richiesta di partecipazione;

tūlaga 2
nel giro di 24/48 uʻamea, le sao atoatoa o pepa uma, O le a tatou logoina lau faamatalaga faletupe ina ia totogi le totogifuapauina o le faamauina; le tulaga aloaia o le mauaina o le a outou maua se imeli faamauga, ae mo so o se masalosalo, e te le tausia e faafesootai i tatou!!

Le totogifuapauina o le faamauina, i le tulaga o le lē auai, E le o toe faafoia, ae o le faaliliuina atu (upega o le totogifuapauina ua auai i Tamoè ASD) i se isi tagata auai e lei faamauina, ala mai i fesootaiga i totonu o itula 12,00 Aso Gafua 6 Mē.

LAMPSSSsssssssssss mai le Aufaigaluega uma!


x info contattare il 393.46.90.651 le
info@eroiciinmoto.it

e faapea o le ala o le “faʻatoa”©, i lona tulaga atoatoa, e tutusa ma 208 km, afa auala teuteuina le isi afa auala sinasina, auala uma o lo o faasalalauina masani, lea ona faaaoga lea o tulafono uma o le auala code ma lagona masani.

O le ala ua lelei signposted, o lea e le manaomia e oo lava i le faafanua, ia na GPS so o se mea po o isi gadgets, ia tuu le agaga saoloto e manava i mea uma e lelei o le Atua lea o le a faatofuina – maggiori dettagli ve li racconto qui!

Na pau lava le lagolago ogatasi ma le agaga o le mea na tupu o se pepa tusi auala maloloina, e mafai ona e na o le maua i le faia se foai e ala PayPal e “Fabrizio Faavae Meoni”, faamaotiina causally “Auala-Tusi Polvere&Gloria - o le auala Eroica© i Lafo”.

All’incontro sono BENVENUTE tutte le moto da enduro stradale, divise in tre categorie: lefaʻatoa“, omologate fino al 31/12/1999 -che sono un poleReginedella manifestazione-, leo le a lauiloa“, omologate successivamente al 01/01/2000, che per una volta faranno da damigelle, e -NOVITA’!- leZERO+con motore elettrico.
Con la dovuta cautela, l’Eroica si fa tranquillamente anche con moto stradali ( naked, bonneville, scrambler ecc… – vivamente sconsigliate le super stradali, per quanto ci sia stato chi ha partecipato, con gran gusto!, in sella a unaTuono”); a loro è dedicata la categoriaFRIENDS“.

All’atto della iscrizione non dimenticatevi di inviare le immagini delle vostre amate cavalcature per l’Albo Storico: vista laterale o di tre/quarti, indifferentemente vista destra o sinistra, con l’immagine della foto a riempire l’inquadratura e sfondo ragionevolmente neutro, come negli esempi sotto!

vista laterale

vista 3_4

Ina ia olioli atoatoa "Efuefu&Gloria”, ae vagana ai mo le mauaina o le tafega lea manuia e ola i totonu o le lima sefulu kilomita mai lo tatou faavae i Gaiole i Chianti, E tatau mea e faaaoga ai e faaalu le po i le nofoaga i le Aso Faraile ma le Aso Toonai po.

Latalata ane Gaiole o loo i ai le tele o avanoa mo apitaga mo le tofo uma ma tala o tupe uma; o outou o ni ala saoloto e filifili mo e faafesootai ai, con l’unica cautela possibilmente di non allontanarsi di oltre15/20 km dall’abitatodiciamo di cercare di rimanere più o meno fra Radda e Cavrigliaconsiderando i due rientri dopo cena🙂

O le fofo sili ona totoa tumau pea, faafetai ai i le i ai o lo tatou malo Gaiolesi, Bivouac luga o le mutia filemu e ala i le fanua soka municipal (lua minute savavali mai lo tatou faavae) le faaaogaina o le poloka auaunaga (ina toilets ma taʻele) le faatulagaga, e aofaiga faatusa moni o Euro 20 se tagata mafolafola-fua faatatau mo po.

Per chi viene con camper/furgoni, facciamo presente che oltre al ben noto parcheggione a fianco al bivacco è appena stata inaugurata sempre a due passi dalla nostra base una nuova area camper attrezzata a meraviglia con carico e scarico di acque sia chiare che scure, allaccio alla corrente elettrica e udite-udite blocco servizi strafighi!
Per assicurarsi uno spazio occorre contattare l’Ufficio Turistico di Gaiole:
tel. 0577 749411; email: ufficioturistico@comune.gaiole.si.it

Oi lelei o le "toa i Lafo", ae e oo lava i luma oi tatou o gentlemen moni, e anche una volta scesi dalla moto continuiamo a distinguerci con disinvolta eleganza!

le sweatshirt, e pei ona masani, o le a maua e ala i le masalosalo na, ona tauaveina sili faatasi ai ma le muai lesitala, ae e le silia le 1 o Aperila, pe a tatou amata i le tuuina atu.

O le ulu o se uiga sili moni, e le gata i mea e faaaoga ma le gaosiga, ae le taʻua le embroidery lavish auro - fesili i latou oe ua uma ona faatauina se!

e tatau ona gauai atu faapitoa i le filifiliga o le tele: e moni nei "Faia i Italia", le faiga e le oi latou sbalargone lea tatou te fai ma masani le American gaosiga / Saina, ae sili atu ona ofu latalata-talafeagai, o lea e le aunoa taua e filifili se tasi telē tele lo le "faapisinisi". i le faapuupuuga, afai e te faatau sweatshirts e taʻu atu Decathlon o M, Iinei e tatau ona e filifili le L, ma faapena ai lava.

La felpa di Polvere&Gloria 2024 – sulle strade dell’Eroica in Moto è davvero speciale: un inedito verde natura, i consueti sontuosi ricami, e il prezioso dettaglio di una ulteriore tasca sulla manica … ; VI PIACE?

Corso GSSS

Anche per il 2024 puoi aggiungere alla tua partecipazione a Polvere&Gloria un corso di guida OnOff specifico per maxi-enduro a cura degli Istruttori GSSS e faamaai ou tomai avetaavale i luga o le palapala ma e saili isi mataupu mananaia o le Hills Senesi.

Il Corso si concentrerà sulle tecniche per affrontare in sicurezza e padronanza le strade sterrate anche un posconnesse, affacciandosi anche alle tecniche necessarie per affrontare passaggi di maggiore difficoltà come fondi molto sconnessi, solchi, e curve strette in salita.

Il corso si terrà Venerdì 17 Mē , con teoria ed esercizi presso un’area sterrata e un breve tour sulle strade sterrate delle Colline del Chianti:

PROGRAMMA

uʻamea 9:15 Ritrovo a Gaiole per accoglienza al Corso OnOff

uʻamea 9:30 11:00 Teoria: la tecnica di guida del fuoristrada con maxi-enduro;

uʻamea 11:15 12:30 Esercizi pratici in moto in spazio riservato;

uʻamea 12:45 Pranzo leggero tutti insieme (extra quota);

uʻamea 14:30 Partenza del gruppo su itinerario OnOff (circa km 50) con soste didattiche;

Fine tour per tutti a Gaiole in Chianti per accredito a Polvere&Gloria.

Numero minimo 15 partecipanti (con 2 Istruttori). In caso di non raggiungimento del numero minimo si verificherà insieme se annullare con rimborso o rimodulare il costo della quota di iscrizione. Il corso si tiene anche in caso di pioggia.

QUOTA DI PARTECIPAZIONE

La quota di iscrizione è pari a: 150,00

La quota è comprensiva di materiale didattico e materiale GSSS (adhesives, t-shirt).

Eroica-GSSS-2018.-orizzonta

O le tala e tatau ai o le matagofie ma le le talimālō tele o le teritori o le 'au i tatou, e pei ona faatulagaina pefu&Gloria - o le auala Eroica© i Lafo tatou faamoemoe, e auai uma i le mea na tupu, al di là del rispetto pieno delTulafono Faatonutonuformale, o se vaega suega o le uiga o le gauai, le fia iloa ma le popole e tulaga ese le motoviaggiatori moni.

muamua, sa mama uiga touristic le fonotaga, le mauaina o se itulagi anamua o faaleagaina le matagofie ma le faatosina, o ona laufanua ma lona aganuu faamanatuina ai le lalolagi atoa, atagia mai i le tamalii ma amioga o tagata o loo i ai le avanoa e nonofo ai iina.

ou te faamemelo, ou respireremo, o le a tofo matua fiafia, i le alofa tunoa e manaomia ma e musuia, ma tuua ai i tatou se lōmiga tessellated laitiiti ma se manatua matagofie, e tomua i faatofa tele.

O le faalapotopotoga o le pefu&Gloria - o le auala Eroica© i faapolopoloina Moto le aia tatau e teena, po o le tuliesea lea i soo se taimi, i lana pule faitalia e tasi, o so o se afioaga o le ogatasi ma le agaga o le i luga.

Mo le vaega o totoe, lfaʻatoa© O se ala e faailoa mai i luga o auala masani, faataina ma le, tatala i feoaiga masani, ina ua saʻo manaomia tagata uma ina ia faia le tausisia i le taimi tatau ai ma le Tulafono Laitiiti Auala Televave ma so o se isi masani faaletulafono ma lagona masani, ma o ia lava e nafa ma lau amio ma taunuuga.

© Puletaofia Tamoè A.S.D. - Via Boito, 3 48012 Bagnacavallo (ra) - CF: 91019580397 | faʻaliloliloga | tupe